Selam kızlar oğlum 10 aylık diş çıkarma mevzumuz çok zorluyo, hafif ateş, iştahsızlık ve yeme sonrası kusma başladı. Geceleri zaten uyku yok! Doktorumuz jel kullanımını önermemişti ama acı çektiğin gördükçe dayanamıyorum, siz jel olarak ne kullandınız? Ne önerirsiniz?