Merhaba gızel anneler , bitmezmi bu hiç ya sabırbırsızlıkla bekledik 6 ayımızı doldurduk gine gazdan çekiyoruz , alerjik mama kullaniyoruz Doktorumuz başlatmıştı alerjiye baglamıştı yok bitmedi , her gece bebegim kıvranıyor , şimdide aglaya aglaya uyandı massaj yaptım çıktı gazı rahatladı uyudu , ne zaman biter bu ?