İki üç hafta önce bronşit geçirdik bir kaç gündür de burnu akıyor küçük beyin anlamiyorum yani sürekli evdeyiz ihtiyaç olmadıkça çıkmam ..😬 salgın mi var yoksa bebeğimin hastalığa karşı direnci mi yok anlamıyorum çok şükür meyvesini yemeklerini güzel yer soğan sarımsak turşu hep yediriyorum ayrım yapmasin diye ( aşırı değil tadımlık) meyve sikacagimiz var meyve sıkıyorum falan anlamıyorum yani … 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️