Merhaba arkadaşlar bebeğim on beş günlük dün geceden beri yani iki gün olucak kakasını yapamiyor acaba normalmi mememi almıyor sağıp veriyorum bide mama kullanıyorum kabız diye korkuyorum fazla doyurmak da istemiyorum yanlış yapıyorum bilmiyorum ama çok korkuyorum lütfen yardımcı olun bana