Rabiactm Emzirirken adet söktürücü “TARLUSAL” kullanan var mıdır acaba süte geçiyor dedi doktor ama karar veremedim kullanıp kullanmamakta. Ek gıdaya da yeni geçti bebeğim devamlı emziriyorum
Melikeeeecansuu Rabiactm ay emzırıyorum kullasam. Sute geceermı bıse olurmu acaba bends adet olamıyorum 6 aydr
Maviimm Rabiactm ya kızım altı aylık ben de hala adet olmadım ve artık şişkinlikten bıktım. Ben de emziriyorum ama acaba doğal adet söktürücü kürler içebilr miyim ilaçtansa
Rabiactm kullaniciadi0131 Dr süte geçer ama bunu kullan dedi de ben cesaret edemedim bebeğim daha önemli
Rabiactm birtutamsac evlenmeden önce de düzensizdi çabuk kirst oluşuyor o yüzden kullansam mi diye düşündüm de 2 ay geçti korkum kirstden dolayı
birtutamsac Rabiactm benimde 2,5 ay gecikmeli oldu bi sene sonrasında devam ederse böyle düzensizlik doktorlar ona göre bi şey söylerler. Kist var mı baktırdınız mı peki 2 ay geçmiş oluşmuşsa doktor görmüştür
Rabiactm Kuzeey evet canım 3 ay düzenli gelmişti de 2 aydır gelmiyor nedense. Eskilerden olanlar süte gidiyordur diyor hep 😌
Kuzeey Rabiactm Benim oğlum 15 buçuk aylık ve henüz hiç olmadım. Sen bir de beni düşün canım. Evet süte geçiyor ama ben en çok şu konuda tereddüt ettim. Şimdi bu ilaçlarda olan şey kadınlık hormonu ya o yüzden. Kızım olsaydı belki bu kadar tereddüt etmezdim.
Rabiactm birtutamsac olabiliyor demekki bu şekilde iki gün geç gelse bile insan tedirgin oluyor hamile miyim diye düşünüyor direk hamile 🤰😅 evet evet baktırdım tabii kirst oluşumu yok düzenli olarak baktiracagim artık doğal yönleri deniyorum da geleceği yok 😃
Rabiactm Kuzeey ah canım benim iki ay gelmedi sıkıntıya sokuyor Allah yardımcın olsun 😣 evet hormon etkilediği için bende o yüzden tedirginim aslında