Canss3535 1 sene garantili ilaçlar var eve girsede dışarıdan hemen ölüyor. İnsan sağlığına zararlı değil sadece omurgasızları öldürüyor. Evde gördüğümde sinirlerim bozuluyor çıldırıyorum! 10 senedir bir ilaç firması bulduk. Hep aynı kişi gelip ilaçlıyor, dışarıdan falan kazara gelirse, girer girmez ölüyor. Evin içinde gezmemiş oluyor. Pis bir böcek çünkü lağımlarda yaşıyor. Her sene 15 nisanı geçirmeden ilaçlatıyorum ben. 15 nisandan sonra üreme zamanlarıymış. Üremeden ben önlem alıyorum. Böylelikle hiç sorununuz olmuyor. Kapı girişlerine, kapı çerçevesine de sıkıyor bolca evime bile yaklaşamıyor. İzmirdeyseniz hatta telefonunu verebilirim.