Çok sıkıyorum hemde bu yüzden dişlerimde yamulma oldu arka dişlerimde kırılmalar bile oldu yaşayan var mı doktora gidicem acaba sadece arka dişlere tel gibi veya plak gibi bi uygulama yapar mı düzelmesi için çok moralim bozuluyor artık nasıl geçecek bu dişleri sıkma