14 aylık bebeğim yatağında uyumuyor bizimle uyumak istiyor uyandıgında yatagına koydugumda çok aglıyor bu zamana kadar hiç yanımızda yatırmadım şimdide yatırmıyorum uykuya dalınca yatagına koyuyorum ama farkederse çığlık atıyor nasıl ağlıyor önerisi olan varsa yardımcı olun lütfen