herseyyalantekgerceksen Yaşı dolms ama primi eksik acaba o primi odesek emekli oluyor mu emeklilikten anlayanlar var mı q
birtutamsac herseyyalantekgerceksen toplu şekilde ödenmiyo sanırım ay ay ödenmesi lazım kayınpederimde sonradan sgk yatırmaya başlamıştı yaşı dolmuştu ama primi dolmadığı için ay ay ödenmesi gerekiyordu
2papatya herseyyalantekgerceksen askerlik borçlanmasını hesaplatarak kaç günse askerde olduğu günleri ödeyebilirsiniz. Gününden düşer en azından. Kadınlar için de doğum borçlanması yapılıyor