26 günlük kızım var. Dünden beri derin uyumuyor arada hamurdanıyor ama ağlaması yok açıktığı zaman sadece huysuzlanıp ağlamaya başlıyor. Sizce sebebi ne olabilir böyle bir durum yaşayan var mı? Geceleri zor uyandırırdım sarılığı olduğu için kaldırırdım sarılığı baya geçti yarin doktora da göstereceğim aceba sarılıdığından dolayı mi o kadar derin uyuyordu.🤔