Pembebeyzmavi Canım korkunca falan direk ağlıyor ne mümkün ki konuşsun, öpüp koklayıp susturunca da direk uyuyor, sorsam da cevap vermiyor dalmış oluyor. Diğer konuşmalarında da sanırım gün içinde kreşte yaşadığı şeyleri ya da aklında kalan diğer anılar hakkında bir şeyler sayıklıyor. Parça parça kelimeler anca anlıyoruz zaten eşimle