Bugün kaka ve kan tahlilinde 26 günlük bebeğime kaka da yapılan tahlil de çıkan sonuç bu şekilde çıkmış kan tahlili çıkmadığı için sanırım bana bilgi verilmedi cuma gününü çıkar sonuçlarınız deyip beni eve gönderdiler. Böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba