Uykusuzanne Erkek bebeğe absurd durmaz deil mi☺ gönlüm de kırmızı almak var😊 normalde her renk giydirdirim ama bu sefer çok uzun süreli bişey olduğu için karasız kaldim
Hohomoromu Uykusuzanne Ben kızımdan kalma pembe arabayı kullanıyorum ne olcak kırmızı al canım kırmızı, yeşil,sarı falan ortak renk zaten
deletedmom173 Uykusuzanne ben bordo kullanıyorum çok hoş duruyor bordo renklere bakmanızı tavsiye ederim çok şık kibar duruuor
Karakiz Uykusuzanne kirmizi al bence rabbimm kismet ederse 2.dusunursn kizin olur 😊ikisinede gider cnm bizde kirmizi aldk ilk oglum 2 yasina kadar bindi indn sonra ben bebekmiyimde binim dedi 😂😂oyle diyince kaldirdm minigime kismet oldu oda abiye cekerse hapi yuttum 😄