Kızlar adetim 6 gün geçikmişti öğlene doğru test yaptım çift çizgi gördüm belki test bozuktur diye emin olmak için akşam eşimle kan vermeye gittik beta HCG 700 çıktı. Başına böyle bir şey gelip yanılan varmı? 3-4 gün sonra da ultrasonla baktırıcam sizlere de sorayım dedim. Plansız bir gebelikti. 24 aylık bir kızım var.. beni neler bekliyor bilmiyorum.
