Arkadaslar bilgilendirirmisinZ acabaa..ya ben internetten lcw den esime sweet aldim..ama M beden aldim paketi actim cok genis olmaz yani..onu magazadan degisim yapmak istiyorum..amaa fatura fiss hic bisey yok..musteri hizmetlerini aradim onlarda magazadan form doldurcaksiniz onlar sizin mailinize kod yollicaklar dedileer ama ben sadece uye olmak icin oraya idareten bi mail yazmistim…simdi ben desemki bu numarama kod yollayin onu yollarlarmi.benim aksamdan beri kafam gitti napcam nasil olcak bilgisi olan varmi darlandim kaldim