Aselduru88 Kızlar yarın misafirim var ve çocuktan vaktim olmaz diye şimdiden sigara boreklerini sarmak istitorum ama sabaha kadar kururmu streçleyip dolaba atsam
CekirdeksizLimon Aselduru88 Ben genelde sarıp atıyorum dolaba. Uzun vadede kullanicaksamda buzluğa atıyorum. Hiç bişey olmuyor
hypatia Aselduru88 hiçbir şey olmaz. İtice sar ama. Zor zamanların için de hep buzlukta bulundurabilirsin
ikiprensannesii2 Ben hep geceden hazırlayıp koyarım dolaba, yapabilirsem de dondurucuya atıyorum çok rahat oluyor