Arkadaşlar 15 gün önce 3 yaş ve 6 aylık oğlum ateşle başlayıp burun akıntısı öksürük takip ederek hastanlandılar 3 kere doktora götürdüm calpol antibiyotik ve iburamin zero verdi. Geçer gibi olmuştu 5 gündür ama iki gündür büyük oğlum yeniden ateşlenip burun akıntısı öksürük başladı bende de var bu sefer . Ve bi çok doktor bu belirtilerin influenza olduğunu influenza ilaçlarıyla atlatılabileceğini söylüyor. Ama çocuklarıma verilen ilaçlar bu sadece. Napabilirim başka ? doktorlara influenza testi yapın desem siz benden iyi mi biliyosunuz oluyo ama takip ettiğim çocuk doktorları hep bu hastalıktan bahsediyor antibiyotik kullanılmaması gerektiğini söylüyor. Zaten geçmedi de hastalık tam. Sizler nasıl atlattınız kullabileceğim bi öneriniz var mıdır ??