Bende mama kullanıyorum bu arada 29 günlük bebeğim ilk 2 hfta sadece emzirdim ama çok ağlıyordu 15. Gün doktora götürdük kilo alımı yok dedi mama takviye etti her meme sonrası mama ver dedi ben sütümü sağdım ne kadar çıkıyor diye 60cc çıktı ikisinden ve hala 60cc çıkıyor bazen sadece 30cc çıkıyor arttıramadım bir türlü o yüzden mama takviyesine devam ediyorum ve kendimi hiç suçlamıyorum bebeğim aç değil çok şükür çok huzurlu doyduğundan beri raht uyuyor ve 15.gün 3420 kiloydu 14 gün sonra 3950 kilo olmuş çok şükür 500 gram civarı kilo almış mama olmasaydı sadece sütümle çok zordu :/