2mommmm Artık önüne geçemiyorum çok fazla uyanıyor emmeye kalkıyor sadece tutup öyle ıyıcak illa ne yapacağımı bilmiyorum bu durumda Olan veya geçiren varmı gerçekten bu durumu
Ozgealpm 2mommmm Aynı durumdayım. Çalışıyorum. Psikolojim berbat. Hayattan soğumaya başladım. Zaten uyanacağım deyip uyuyamıyorum. Daldığım anda kalkıyor. Memede geri uyuyor.
Kayra_Hatice Zuhal1414 20 aylık hala gece uyanır emer tekrar uyur bazen sadece 1 sn ye emer öle tutar gece uyanmayan bebek çok nadir
Nazliiural Fsuragg 6 aylık şuan, tavsan uykusundan yardım alıyoruz ilk geceden faydasını gördük. Bebeklerimizin gelişimi için uyku aşırı önemli, tabi bizim psikolojiler için de.
Fsuragg Nazliiural kesinlikle katılıyorum bizde 5aylıkken almıştık çok memnun klmıştım ıkı ay mükemmeldi sonrasında benim hatalarım yüzünden tekrar destekli uyumaya başladı şuan 14aylık bir daha aldırmayı düşünüyorum ama cesaretim yok belki aynı eğitmenden alırım ve y başka bir eğitmenden .o sebeple sordum ☺️
Nazliiural 2mommmm oğlumun doktoru onayladı, biz de sertifikalı bir uyku danışmanından destek almaya başladık.
kaymakliekmekkadayifi 2mommmm kisa bir suredir bizde de oyle hele dun gece felaketti. Birde gece uyumadigimiz yetmezmis gibi sabahin 7 bucugunda dikeldi ayaga. Atak haftasına girdik dun. 10. Ayda uyku regresyonu var diyorlardı. 3 tane birden dis cikariyor kizim. Hatta 4 bile olabilir. Bunlar hep ust uste geldi.