Egebebe35 tam yerine geldiniz♥️ Alanım 0-6 yaş çocuklar, özel eğitim ve okul öncesi. Uzmanlığım otizm (yüksek lisans). Bunu neden mi söylüyorum? Doktordan da onay almış ve kendi tecrübemle desteklediğim “yürüyene kadar içe/dışa dönük durabilir ayaklar, ayrık ayrık yürüyebilir, çok sık düşebilir” vs sözlerini anımsıyorum. Siz benden daha güzel özetlediniz, tam tamına aynı durumdayız. Ayakta duramamasından çevre baskısına. Üstelik biz 15 aylığız. Onlara uzmanların 18. Aya kadar vakit verdiğini ve bebeğinizin paşa gönlü ne zaman isterse o zaman yürüyeceğini, bu pimpiriklerin de cahiliye döneminden kaldığını söyleyin🥂💕