Sevgitoprak İyi akşamalr arkadaşlar oğlum 50 günlük sağ gözü sulanıyor akıyot ve çapaklanıyor nedendir acaba başına gelen varmı ne yapmam lazım tırnağını batırmış olabilirmi ?
Egurbuz20 Sevgitoprak yüzük parmağınla göz pınarlarına çok dikkatli şekilde masaj yap öncesinde ve sonrasında ellerini muhakkak güzelce yıka ama zamanla geçtiğini göreceksin
Asya2 Sevgitoprak tam 3 ay öyleydi kuzum n3 yaptiysam geçmiyodu anne sütü cay goz damlasi aradada masaj yapardim vs vs duzenli masaj yaptim sabah aksam oyle geçiyor
Denizfdn Sevgitoprak göz pınarlarına sabah aksam masaj yap günde 2 kere sütünü damlat metira göz damlası var 2 gözüne damlat bulaşıcı diğer gozunede geçebilir
Sevgitoprak Çok teşekkürler peki uyumuyor ondan olabilirmi acı veriyormu ki bu durum ona 😢 ondan mı uyumuyordur
s_enil_ay Bizde de vardi. Netira goz damlasi kullandim. 2 gune gecti damlayla ben de biraktim bi kac gun iyiydi simdi sulanma tekrar basladi. Kizim 2 ay 22 gunluk