Pinky35 Lütfen aranızda kullanan var mı? İyimi kızlar? Memnunmusuz? kızım 14 aylık. Yaza doğru kullanıcaz 😁
Pinky35 Yamanikomm instagramda pek çok görür oldum😁 eşim de araştır bakalım iyi birşey olsun dedi eğer alırsak. Bakalım kullanan çıkıcak mı
Yamanikomm Pinky35 peki bu isikli olanimi isiksizla.arasindaki farki sadece isik kismi degilmi bunlarin
Akcabeytas Biz kullanıyoruz tam 10.ayda almıştım öok memnunuz kızımın hiiiç sesi çıkmıyor onda bebek arabasını unuttuk resmen sadece uyuyacağı zamana denk gelecekse bebek arabasını kullanıyoruz
Pinky35 Akcabeytas ya kızım 14 aylık geç kalmamışıktır umarım. Kızım bebek arabasını pek sevmiyor, uyuması da imkansız zaten. Sadecr emerek uyuyan bir bebek 😁 o açıdan pek sıkıntı olmaz demek ki
Pinky35 Yamanikomm bu benim baktığım https://www.isabelabbey.com.tr/globber-bisiklet-explorer-4in1-kirmizi Paylaştım sorun olmaz umarım 😔
Pinky35 Akcabeytas yaa süper ozaman inşallah kızımda sever .. bebek arabasını pek sevmiyoruz çünkü 🤭😁