Normalde 50 kilo bişeydim antidepresan kullanmaya başladım 76 oldum doğumdan 11 ay geçti ekmekte yemiyorum ama kilo alıyorum 60 kiloyken çok iyiydim napıp ta kilo vericem bilmiyorum ilaç adı cipralex kullanan varmı szdede kilo yaptımı iğrenç hissediyorum derhal vermem lazım kiloları ilacı aşamalı olarak bırakmaya başladım bu arada boyum 165