Esoo1984 Son bir haftadır meme vereceğim kafa çeviriyor, ağlıyor,sakinleşince ayakta emziriyorum.2,5 aylık erken değil mi reddetmek için ?
NinovaLemi Esoo1984 dönem dönem huysuzluk edebiliyorlar. Ayakta emiyorsa o şekilde devam et bi süre. Ben banyoda bile emzirdim. 2 aylik bebeğim.
Ayaz13 Esoo1984 ayakta aspiratör karşında çok emzirdim o aylarda pilates topundanda yardım alabilirsin üstünde zıplayarakta emzirmek işe yarıyor
Bebe1 Esoo1984 bende de o ayda başladı 4 ay oldu haka devam edıyor mayıstırıyorum uyudugu esnada verıyorım anca oyle tutuyor
Mom89_ Esoo1984 o aralar atak dönemi oluyodu sanırım normal ve erkende değil bence . Ondan olabilir mama veriyorsanız biberonads alıştığı için emmek istemiyıda olabilir . Bende 2 aylıkken olmuştu bu durum ve düzwltemedim yönlendiren kimsem yoktu ve tecrübesizdim . Siz herseyi deneyin devam ederse bu durum . Emzirme danışmanlarındanda yardım fikir alabilirsin .