Bebeğim doğduğu günden beri sürekli gece uyanma problemi var bazı geceler 15 20 bazı geceler 15 dakikaya dşüuor uyanma süresi iyi geceler manasında tutunda irmikli tatlılar kadar versin belki sütüm doyurmuyor diye böyle olması normal mi ya bu kadar sık uyanması