Yaprakanni sagolun, oğlum 5 aylıkken aniden sıçrama ve kasılma nöbeti başladı, zaten nöbet geçirirken anlıyorsunuz size tepki veremiyor istemsiz hareketleri oluyor, ardından doktora gittik EEG çekildi, ben de video çekmiştim zaten, doktor hemen teşhisi koydu ve tedaviye başladı, nöbetleri çok sık ve kümeler halindeydi, günde 100 defa nöbet geçirdiğini söyleyeyim yani, bu acil durum anlamına geliyormuş, yatış yapıldı kortizon iğnesine başlandı, 10 gün kadar yattıktan sonra taburcu olduk, iğne dışında 3 ilacımız daha vardı, ilaçlar algıyı kapatıyor gelişimi baskılıyordu. 1 sene geçti tam bu olayların üstünden. Şu an tek ilacımız var, fizyoterapi ve ergoterapi alıyoruz, gelişim açısından da yaşıtları yakaladık sayılır. Nöbetimiz yok. 2 sene nöbetsiz olursa son ilaç da kesilecek. Süt çağı epilepsisi olduğu iÇin bir daha inşallah karşımıza gelmeyecek