AyazYakupEmel size icten icten cok kizdim. Ama bi yandanda kiyamadim . 15 aylik daha kucuk ve tv aciyosunuz durmayan hircin bir bebek olsa dahi acmayin nolur. Benim gorumcem calistigi icin kaynanasi ile annesi karisik bakti ve gece gunduz tv izlettirdiler. Suan 3 yasinda uyaran eksikligi tanisi kondu egitim aliyir daha yeni kelime cikariyor. İsmine bakamz goz temasi kurmaz , disardan geleni asla farketmez , herkesin burnunu ceker, herseyi dizer, eksik varsa aglar, kendi etrafinda doner ,kanat cipar bak bunalrin hepsi otizim belirtisi dimi ama uyaran eksikligi tanisi komdu şükürler olsun diyoruz yeterki otizim olmasim egitim ile tv kapatarak suan çocuk resmen degisti iletisimi artti herseyi cok guzel ilerliyor masallah ama annesinin hala ici yaniyor bukadar cok tv ye maruz biraktigi icin ve gec anladigi icin yaomayin isiniz gucunuz kalsin koyun suyu tavaga canaga atin icine toplari oynasin siz yemegi vs yapin eger yapamiyosaniz . Bugundne baslayin