AyazYakupEmel
Otizm ha denince konulacak bir teşis değil canım, komşumun bebeği özel eğitim alıyor aylardır çok tepkisiz bir çocuktu. 1 dr otizm demiş, 2 doktor hiperaktivite demiş, özel eğitimci 3 ay gözlemlemem gerek demişti. Tabi çocukta kesin ne var bilmiyorum soramadım yani ama annesi sabahtan akşama kadar tv karşısına koymuş. Sadece şunu biliyorum öğretmeni düzelme var demiş. Yani bebeğinin bir çok uzman tarafından görülmesi değerlendirilmesi gerek.