ben doğum günü yapmıyorum .bir yaşına girdiği gün fotoğraf çekimi yaptırdık aynı doğduğu saat ve tarihte arkasından eşim ben ve oğlum yemeğe gittik o gün ilk uçan balonunu aldı. 1 nisanda 2 yaşına girecek yine aynısını düşünüyoruz . ekstra oyun parkı olabilir bu sene hiç gitmediği bir oyun alanı