Zeynep49 pipiyi hiç silmiyoruz sadece kaka bulaşırsa batikon ile temizliyoruz. İlk hafta su yasak olduğu için pipiyi silmiyoruz. Diğer haftalarda her gün mutlaka yıkıyoruz sadece su kullanıyoruz. Şampuan, jel vs. Kullanmıyoruz. Şişlik olması normal. Sonrasında da beyaz tabaka oluyor evet krem kuruduğu için sarılıklar olabilir. Tavsiye ettiğim ürünleri doktorumuz önermişti. Tüm hastalarına veriyordu. Siz de kullanabilirsiniz hiçbiri ilaç içerikli değil tamamen deriyi nemlendirmek onarmakla ilgili ürünler