Dilaramina Bence de canım. Bide Türkcell bayisi düşün. Yaparız yaparız dediler verdik eve bi geldik tuşlar çalışmıyor. Bide 2 hafta oyaladılar bizi. Parça İzmir’den gelecek felan derken eşim de üstüne düşmedi yeniden geç getirirler telefonu diye şimdi öyle kullanıyor.😃