Asya001 Kızlar sarımsağı zeytin yağıyla ezip bebeğin ayaklarının altına sürüp çorap giydiriyorsun balgam atıyor diyorlar deneyeniniz var mı
BalarisiYusra Asya001 ben faydasını gördüm 2 gün sürdüm 2. Gün öksürüğü bitmişti balgamı da kakayla attı Önemli olan sarımsağın öz suyunun zeytinyağına iyice geçmesi. Sarımsağı iyice ezip zeytinyağına döküp 4-5 saat bekletip sürmeyi deneyin
Dedimolabilir Asya001 bronsit oldugunda kizim ust uste surdum gecti evet faydasini gordum bir gece surup fayda beklemeyin her gece surun