SevdaNurumm Arkadaşlar cocuklarınıza kac yaş dan itibaren yastıkla uyuttununz? oğlum 30 aylık uykusu geldgi zaman yastığını getirip uyuyoruz sanki daha rahat uyuyor gibi geliyor. Bu zamana kadar kemik gelişimi icin yastık kullanmıyordum ama bu aralar başladı🙃
minnakbaby SevdaNurumm 2yasindan sonra kullanmaya basladik simdi buyukler gibi elini yastığının aktina sokup uyuyor bnce daha rahat kendi tercih etsin rahat etmezse zatej istemez bi deneyin 😊
Tuba SevdaNurumm 2 yaş öncesi önerilmiyor zaten, tam anlamıyla 2,5 yaşında yastıkla uyumaya başladı benimki😊