Merhaba arkadaşlar bebeğim 8 aylık diş döneminde 6. Dişi patladı patlayacak dişin ucu morarmış gibi resmen ama ucu gözükmüyor dişin. Hiç yoktan dündem beri burnu akıyor ve hapşırıyor nezle gibi. Bugün huysuzdu şuan daha fazla huysuz nefes alamadıkça uyuyamıyor. Geçen ay bi grip atlattık aşırı korkuyorum yine olacak diye. Öksürme yok sanki grip değil de nezle olacak gibi. Diş de vururmuş kulaklara falan acaba ondan mı oldu. Ayy bilemedim dedim yaa aşırı korkuyorum tekrar öyle bi hasta olacak diye kuzum aşırı kilo vermişti. 🥲