Kızlar bana nolur oğlumun bu hareketini düzeltmem için tüyolar verin. Son 3-4 gündür oğlum herşeyi ağlayarak istemeye başladı. İstediğini yapmayıncada elinde ne varsa fırlatıyo bana vuruyo, kendine vuruyo, kendi elini ısırıyo. Ben şok oldum napacağımı bilemedim. Böyle bi durumla karşılaşan varsa ne gibi çözümler buldu acaba☺️