BirAlparslanAnnesi Kayra-smom ventolü kafanıza göre kullanmamalısınjz çok ağır bir ilaç tek kullanım vede fazla doz kullanımı kalbe zarar veriyor..bronşit vs durumlards kullanılır ventol
Deletedmom0099 Kayra-smom hayır kesinlikle. bronşit zatürre de kullanılıyor. kalp çarpıntısı yapıyor zaten doktor reçete etmeden kesinlikle kullanmayın burun tıkanıklıgı icin hava makinasına izotonik su koyup buhar olarak verebilirsiniz
Gnsglr Kayra-smom canım burun tıkanıklığı için fizyolojik serum kullan hava makinsinin içine o bronşit ilacı
Mammamiaa_ Kayra-smom oğlumda burun tikanıklığı balgam ciğerlerı sıkışiktı. Yarım.ventolin yarım 2 ml izotenik su karışik hava veriyordum gunde 4 kere. Günde 2 kere de cortair.
Canangul Ventolin bende kullanıyorum astım olduğu için çocukla kullandım çocuk boğazı tahriş olup balgam çıkaramayip ciğere indiğinde kullandım
sariKizim_akKizim Canangul hastanede yattınız mı? Benim bebeğiminde ciğerleri enfeksiyon kapmış 4 gğndür hastanedeyiz daha kaç gün sürecek acaba burda kalmamız
Aselduhakorkmaz Mammamiaa_ bizde 3 aylikken gunde 6 kere hava aldik surekli burun temizligi fakat bizim doktorumuz cortairide sulandirmamizi soyledi
AsyaninAnnesiiii Kayra-smom kızımın 4 aylikken göğsü dolmuştu baya o zman kullandim ama recetesiz kullanmayin. Ağır bi ilaç bu ilacın fazla kullanimindan dolayı ali emir bebegin ölümüne sebep oldu bi hastane doktoru. Lütfen gereksiz bilinçsiz kullanmayın.
Biraslanannesii Kayra-smom oğluma kullanıyorum şuan bronşit olduğumuz için keza kendimde çocuk servisinde hemşireyim ağır bir Hava ilacı kullanmayın basit şeyler için
Canangul sariKizim_akKizim hayır hastanede yapmadık kizin bronşit başlangıcı dedi antibiyotik verdi evde buhar makinem var evde buhar uygulamam için doktora yazdırmıştim hastanede doktor buhar verirdi 1 saat
Bebek2020_ Kayra-smom kızımın gribi ilerlemişti. Nefes almakta zorluk çekiyordu. Doktor budecort ve ventolin vermemi istemişti. Ventolini serumla sulandırıp vermiştim
Laylaylaylaylom Kayra-smom surubunu yoğun balgamı varken ateşi varken doktor yazmıştı kendi basiniza kullanmayın bence
Mammamiaa_ Aselduhakorkmaz ya. Bize demedi bir bilgim yok o konuda. Antibiyotik iğne de kullandık. Damar yolu açılamadı .
Aselduhakorkmaz Mammamiaa_ biz 2 gun hastanede yattik eve gectigimiz zaman butun havalari sulandirarak kullandik