Solguncicek1 Merhaba anneler bi kaç gündür kızım aşırı huzursuz acaba diştenmi diye düşünüyorum kucakta bile durmuyo napcağımı şaşırdım diş belirtileri nelerdir diş çıkardığını nasıl anlarım?
Esraayldz Solguncicek1 bizde de aynı skıntı var canım ne bulursa ağzına götürüyor salyasını akıtıyor parmaklarını diş etine bastırıyor sürwkli yanaklarında hafif bi kızarıklık var arada bi ateşi oluyor gibi oluyor
Birprensannesi12 Solguncicek1 aylar öncesinden sancisiyla belli ediyo kendini dış patlayacagi zaman halsiz iştahsız ateşli İsalli(ateş ishal herkesçe olmayabilir)oluyor anliyosum zaten dişten olduğunu bıde damagi beyazliyor
Alya2308 Benim bebeğim de 4 aylık çıldırıcak çocuğum ellerini ısırmaktan fakat başka belirti yok 🤷🏻♀️
Solguncicek1 Alya2308 bizimkide öyle elleri ağzından çıkmıyor salya akıtıyo sürekli birde çok huzursuz acaba dişmi diye merak ettim bende
Esraayldz Solguncicek1 benim yeğenim 4 aylıkken çıkarmıştı zaten hemen çıkarmıyorlar dişini diş eti beyazlıyor ve şişlik oluyor kızım ilk dişini çıkarma belirtilerini gösterdikten nerdeyse 20 gün sonra patladı diş eti
Mihriban36 Benim bebegimin de bugun 3 ayi doldu oda cok parmaklarini isiriyor bazer çıt çıt diye ses bile cikariyor..
Esraayldz Solguncicek1 orası da ama o acıyı çektiği halini görmek beni mahvediyor Rabbim bundan kötüsüyle sınamasın