17aras02 5334y bizde bu hafta olduk bebeğim 10 aylık ben 3 gündür hastaydım bebeğimde bu gece ateş çıkmaya başladı. Neler yaptınız lütfen yardımcı olur musunuz?
Bebegimmete 5334y sadece iştahsız ve burnu aktı genel olarak benden daha hafif bir şekilde atlattı korkacak birşey yok bizden daha güçlüler ☺️
5334y 17aras02 bizde babamız şuan korona bizde bi belirti yok inşallah olmaz olursa ne yapacağımızı bilmiyorum İnan
Hatcik 5334y kızım 3 aylıkken geçirdik canim bizim biraz zordu 5 gün ateşi düşmedi carpolle . Antibiyotik başladık kanda ve kakada enfeksiyon çıkmıştı antibiyotik ile çok şükür hemen toparladı
5334y Hatcik bizde şuan 4 aylığız babamız korona ama bizde birşey yok henüz o yüzden test vermedik ateşi falan çıkarsa test vermeye giderim diye düşünüyorum inşallah olmaz ☹️☹️