Larines Merhaba 9 aylık kızım doğduğundan beri kabızlık sorunu cekıuor ek gıda dönemi ile birlikte çok fazlalaştı bugün dr muz dolcosoft yazdı kullanan varmı ?
giyus06 Larines Benim kızımda 11 aylık kabızlıkla çok karşılaşıyoruz doktora goturmedim bunun için ama kızıma ne zaman çok su icirsem kabızlık sorunu kalmiyo size su icirmeye gayret edin