Esraayldz İyi geceler hanımlar kızçem diş çıkarıyor ama gerçekten çok huysuz ve ağlak uykusu 10 dkdan bile az önerebileceğiniz en etkili bi yöntem var mı?
Storymoon Esraayldz ben önce çay kaşığyla calpol veriyorum 5 dk sonrada tetagili veriyorum cok huzurlu uyuyor 8 saat aralıksız
Storymoon Esraayldz diş jeli sağlıklı değil burdaki çoğu annede kullanıyor herkes memnun hiç bir yan etkisi yok bebiş rahat eder inş
Esraayldz Storymoon aynen canım daha yeni jeller hakkında bi video izledim 🥰 amin inşallah Allah razı olsun
Esraayldz Sssbbbb ne bulursa ağzına götürüyor salyasını akıtıyor parmaklarını diş etine bastırıyor sürwkli. yanaklarında hafif bi kızarıklık var arada bi ateşi oluyor
Sssbbbb Esraayldz yaa benimde kızım öyle yapıyor hep damağının altında da iki tane beyazlık var ama üstünde bir şey yok. Anlamadım diş mi değil mi. İlk çocuk olunca acemi oluyoruz 😄😄
Esraayldz Sssbbbb diş etinde beyazlama ve şişlik oluyor canım ha bi de bazen ciddi anlamda huzursuz ve ağlak oluyor uykuları bölük pörçük oluyor
Hatcik Eslemesra dışının bi fotoğrafını atarmisiniz benimde kizimda var post açtım ama saolsun kimse cevap vermiyor. Çok huysuz bide diş etlerinde kızarıklık var şişmiş
Hticebyrk Eslemesra Allah bağışlasın kaçıncı ayında diş cıkardı benim oğlusum 3 ay 15 günlük cıkarcakmı bilmiyorum anlamış değilim herkez farklı bişeyler diyor elli azından hiç cıkıyor ellerini çektiğim zmn ağlama krizlerine giriyor aşırı derecede azı akıyor
Eslemesra Hticebyrk bebegım tam olarak 8 ay 12 gunluk suan. 5 gun once cıkardı dişini. Sizin bebegınız de diş cıkaracak olabilir dıslerı kasındıgı ıcın elını agzına goturuyo olabilir benim bebegım de oyleydı kızarıklık şişlk falan var mı