Zolizo Bu gün 1 yaş olduk. Yastık kullanmaya ne zaman başladınız anneler? Ve nasıl bir yastık kullanmalıyız? Ne önerirsiniz? Kafamda deli sorular.
GokSuM Zolizo 1,5 yaşında. Sürekli benim yastığıma yatmaya çalışıyordu ya da yüksek terler arıyordu. 1-2 gün önce İKEA’nın yastığını aldım. Yok gibi bir şey çok hafif ve ince. 2 yaşa kadar bekleyemediği için en incesinden başlayayım dedim.
EmineB10 Zolizo ben kızıma 2. Yaştan sonra ince bir yastık kullanmaya başladım ama alışamadı uzun bir süre yastıktan kaydı hep. Şu an 6.5 yaşında bebek yastığına yatıyor diğer yastıklara yatarsa uyuduktan sonra yine yastıktan kayıyor. Oğlum 2 yalında onu da 1.5 yaşından beri ince bir yastığa yatırıyorum öyle uyuyor
Lidya-t Bozzzzy Gerek olmayabilir ama yastık istediklerini belli ediyorlar bizimki yastık delisi yastıksız yatmıyor 18 aylık
Lidya-t İnce bizim yattığımız yastıklardan seviyor hatta kendisi odasından getirip üstüne yatıp uykuya geçiyor yastık delisi her odaya taşıyor.1,5 yaşında yastıkla yatmak istedi
Bozzzzy Lidya-t ben ikeadan büyük köpek aldım ona onun bazen üzerinde uyuyor ama sonra tabi nerde uyuduğu belli değil
Wolverine Zolizo 19 aylıkken geniz eti yüzünden doktor önerisiyle yastıkla yatırmaya başladım. Ama bir yaş için sağlık sorunu yoksa yastığa da gerek yok bence
Zolizo Herkese yanıtları için teşekkür ederim. Genel olarak 2 yaştan önce gerek yok denilmiş. Ben de şimdilik yastık arayışından kurtulmuş oldum. ☺