Kızlar merhaba ben doğum yapalı 2.5 sene oldu böyle bir ağrım olmadı 2 gündür dikiş yerimde çok ağrı var birde sulu kokusuz şeffaf bir akıntım var fazla geliyor yani. Anlayamadım üşüttümmü neden böyle oldu bilemedim randevu aldım gidicem böyle bir durum yaşayan varmı aranızda acaba size danışmak istedim.