İyi akşamlar kızlar 11 aylık bebelerinizle gün içerisinde nasıl vakit geçiriyorsunuz yemek uyku oyun düzeniniz nasıldır
Ben şuan ayağımda sallarken yazıyorum normalde bu saatte uyur sabaha kadar uyanmazdı ama son 1 haftadır gece 10 kere kalkıyor resmen gündüz uykusunda 1 kere 2 buçuk saat uyuyor yeme konusunda çok zayıfız sırf yesin diye artik tv açıyorum kilomuz 8500 oyun oynayalım diye yere koyup oyun alanı oluşturuyorum ama o sürünerek mutfağa başka odalara kaçmaya çalışıyor 🤣 alt değiştirmek üst giydirmek en çok zamanımı alan şeyler yeni yenikendi uyandığında oturmuş olarak buluyorum salıncagında sallıyorum birde ayakta bıraktığımda 5 6 adım atıyor sizde durumlar nasıl gün içerisinde nasıl daha keyifli şeyler yapıyorsunuz