Sblatc bende hiç çatlak yok çatlak önleyici krem ve yağ sürmüştüm ilk haftamdan son haftama kadar Sezeryan göbeğimde hiç kalmadı ameliyattan ikinci gün dikişlerim acıya acıya korse takmıştım bence onun çok faydası oldu karnım dümdüz çünkü. ben çok su içerim zaten , sabahları da aç karına ılık suya limon sıkar içerim hep