Tospiktospikcanimarkadasim benim kayınvalidem olduğu halde bitmiştim seni hiç düşünemiyorum canım.
kendi kızımdan örnek veriyim sen yorumla
kolik olduğu dönemde battaniyede sallıyoduk sonra hamak aldık. kayınvalidem uyanmasın diye sallaya sallaya sallamaya alıştırdı. gece sallanma durduğu an 1 sn geçmeden uyanıyodu. işte bunu da hamaktan kurtarmak icin aldım cünkü 9 aylık olmustu hamak tehlikeliydi artık. beşiğinde kullandım motoru. sallaması gayet iyiydi uyuyodu yani. ama bu ağlayınca çalışıyo, full calısması yok. 30 dk sonra kapanıyo. bende telefonumdan pişpiş sesi açıyodum ses duyunca makina tekrar çalışmaya başlıyodu böylece sabaha kadar calısmıs oluyodu kızımda uyuyodu. ama beşiğin tipi de önemli, bende anne yanı ahşap vardı çok uyumlu olamadı sonra beşiğin sallanma kısmında sıkıntı oldu bi adam var makinada numarası yazıyo asıl üretici, onunla görüştüm şöyle yap vöyle yap dedi olmayınca beşiği de motoru da sattım