Oğlum günde 3 defa 120ml mama içiyordu ve pilav makarna arada yemeklerin suyu karışık tavuk eti köfte falan yiyordu. Ara öğünlerde meyve yerdi elma falan. Şimdi hepsi kesildi bir anda, sadece mama içiyor biraz bisküvi yedirebiliyorum. Bir de tost yiyor. Birden iştah gitti. Bende napacağımı şaşırdım. Başına
böyle birşey gelen oldu mu? fikriniz var mı?