Kızım 2.5 aylık 2. Ay aşını olduktan sonra toplama 3 kere falan kakasını yaptı ve neredeyse 6 gündür kakasını yapmıyor bugün sabahtan beri en fazla 1 saat uyuyup çığlık atarak uyanıyor gazı yok sürekli çıkarıyor aç değil bezi temiz uykusu var anlıyorum ama uyuyamıyor doğru düzgün bir yeri acıyormuş gibi ağlıyor valla ne yapacağımı bilemedim artık neden böyle oluyor sizce