Kızlar bebeğimin reflüsü vardı kusması baya bi arttığı için bu gun doktora gittik kan ve idrar temiz cıktı ama şöyle bir şey var ki bebelac mama kullanıyoruz ekstra olarak eve geldiğimde diğer kutu mamayı acıcaktım bi kokularına bakayım dedim bir kokladım su an ki kullandığımız kutu bildiğiniz bozuk balık gibi kokuyor diğer yeni acılan kutu ise taze çok hafif normal mama kokusu her mamayı verdikten sonra kusuyordu mesela anne sütünü verince farkettim ki kusmuyor ama o mamayı verince bu gunde kustu direk sizce tekrar doktora gitmelimiyiz su an halimiz keyfimiz gayet yerinde anne sütüne devam ediyoruz kararsız kaldım