Ciglipaf Misafirin gelmesi veya misafirliğe gitme durumunda oluşturduğunuz uyku düzenini nasıl sağlıyorsunuz?
GiybetReis Ciglipaf Uykusu geldiğinde kızımın , kızımı uyuturum biz balkona bahceye cıkarız. misafirliğe giderkende , uyanır uyanmaz cıkıyorum. Uykusu gelmeye başladığında dönüyoruz. İçim el vermiyor yatagın dısında biyerde uyutmaya.
minnostospik Ciglipaf Kimse için düzen bozmadım. Gittiğimde yerde uyuttum dönemiyorsam eve ama genellikle eve gelirim en rahat yatağında yatıyor bide bebek arabasında pusetinde uyur o yüzden dışarda isem saati gelince uyuturum
Ciglipaf Snowglobe bizimki 9da yatıyor da 8 buçukta huzursuzlanmaya başlıyor pusetinde falan mı yatırıyorsunuz misafirlikte yoksa erkenden kalkıyor musunuz? Ben genelde erken kalkmaya çalışıyorum da bazen karşı taraf alınıyor da ☺️
Snowglobe Ciglipaf evet yanımda anakucağı taşıyorum. Ona koyuyorum. 😂 Ama eğer çok huzursuzluk yaparsa mecbur kalkıyorum.
GozdemHilal Koskoca bir yazı koştura kostura 9 olmadan evde geçirdim çünkü oğlum 9 da uyuyordu gündüz uykusu bazen duzenli genelde kendi keyfine bağli olduğu için düzensiz ondan çok az ödün verdiğim oluyor ama gece uykusunu şaşırtmamaya çalışıyorum
Annekizz Ciglipaf Bi yere gitsemde çocuğun uyku saatine eve gelirim geç kalmam biri geldiğindede öyle geçer odaya uyuturum. Kimse içinde bebeğimin düzenini bozamam