Merhabalar, bu çok normal bir şeymiş çoğu bebekte olurmuş. Benim oğlum 19 günlük ve onda da var. Eskiler masaj yaparmış ama aslında o çok yanlış bir şeymiş, apse yapabilirmis. Doktorum özellikle tembih etti bana sakın masaj falan yapmayın diye, bilginiz olsun.